My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

Got flu and fever


Adui tak larat betul arini, kepala dah pusing, dah tahu dh 2-3 hari sakit tekak tentu arini akan demam selsema...mmg tak larat nak buat apa...tp sempat lg tu masak sup tulang dan buat kangkung goreng belacan (my fav sejak dulu lg)... lepas masak da makan, dalam kul 11 dah masuk bilik balik, apa lg..zzzzzzzzz.... tgk2 ada org sentuh kaki...Ala, abg dah bawa balik Aqil, camne ni, ngatuk lg....tak larat ni nak jaga Aqil... nasib Aqil behave sket arini, tak adalah buat "kecoh" sgt kt rumah..mcm faham2 je yg mama dia tak sihat..good boy dear...

0 comments: