My Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 8, 2009

Lapor diri di SK Laya-Laya, Tuaran Sabah

Hari yang dinati2kan...pagi2 lepas breakfast ada penyampaian watikah perlantkan dr Puan Nuri, Ketua Sektor Pengurusan Sekolah yg tandatgn surat penempatan... berdebar nak mampus... lama jugalah dia berucap, sejam setgh...pujuk2 terima jer pd sesapa yg dpt jauh...huwaaaaa... kt manalah sekolah aku nih...
Habis berucap jam 930pg, acara yg ditunggu, upacara penyerahan surat penempatan mengikut PPG masing....huwaaaaaaa... lama betul time PPG KK ni, jenuh tunggu...tengok je sapa2 yg dpt surat dulu..suasana riuh kt belakang, dpt kt Pulau Banggi lah tuh... ada yg sedih, ada yg gembira... sedih gak dpt th member2 dpt yg jauh2 dr keluarga, cian sgt2.... akhirnya saat2 yg ditunggu telah tiba, nama ku dipanggil, cepat Ken dan Farinah tarik, suruh buka kt tempat diaorg, berdebarnya nak buka...SK LAYA-LAYA?!!!!! oklah tu ...dekat jugak...dlm 25-30 minit drive, tempat kak ja dan maicke practical dulu....dekat jugak dr SK Gayang tempat practical dulu...Alhamdulillah... akan dibuka prasek baru disana....
Tunggu jugak GB SK Laya-Laya dtg ambik, tp tak nampak pun, Ros budak BM Kent pun dpt sana jugak, ada memberlah nati. Jumpa lg sorg lg, org Kedah, UIA lg...
Call abg dtg ambik nak g lapor diri ke sana, dlm kul 2pm lebih...coz dh lewat dah...nak balik rehat plak...
Rupanya sekolah ni 2 sesi... just atar surat lapor diri, then balik, terserempak dgn guru2 baru yg lain lapor diri all girls hehehe...ok, nati semua jumpe esok yek

0 comments: